Labels are for cans, not for people

Zes wildvreemden zitten in het donker samen aan tafel. Dan gaat het licht aan…
13-07-15, 14.17u – Karen Van Eyken – Bron: Sun-gazing.com

Dit hadden de zes mannen aan tafel niet zien aankomen. ©kos
Zes mannen worden uitgenodigd om samen in het donker de iftar-maaltijd te eten, dat is de ceremonie die op zonsondergang voor moslims het einde van een vastendag aankondigt. Een infraroodcamera registreert hun gesprekken over hun hobby’s en passies. Dan gaat het licht aan en verkeren de mannen in shock.

De mannen die elkaar nog nooit hebben ontmoet, spreken over hun interesses. Nadien probeert elke deelnemer zich een beeld te vormen over de verschillende gesprekspartners. Groot is dan ook hun verbazing wanneer de deelnemers er helemaal anders blijken uit te zien dan gedacht.

Het ijzersterke filmpje is een initiatief van Coca-Cola. Het werd op 4 juli tijdens de Ramadan gelanceerd in het Midden-Oosten en kreeg al bijna 9 miljoen views. Indrukwekkend! Net zoals de krachtige boodschap van de video: “Labels zijn enkel bedoeld voor blikjes en potjes, niet voor mensen.”

http://www.demorgen.be/nieuws/zes-wildvreemden-zitten-in-het-donker-samen-aan-tafel-dan-gaat-het-licht-aan-a2393083/

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s